Menu strony

Kształtowanie masy mięśniowej kulturysty

Wyrzeźbienie sylwetki to zadanie i proste i skomplikowane zarazem. Trudne, bo musimy znaleźć doskonały sposób na siebie, na to, co się kocha. Potrzeba znaleźć sposób na trening, który zapewnia efekty. Jest to równocześnie proste, bowiem gdy już odnajdziemy ten akuratny trening i to, co na nas działa i wkręcimy się w 100 % - efekt będzie murowany. Wyrzeźbienie na pewno trening siłowy, ćwiczenia na biceps, trening aerobowy, dieta ze zredukowaną ilością kalorii.


trening siłowy
Tutaj nie ma cudów. Na wszystko musimy ciężko zapracować - porcja dobrych wskazówek. By mieć muskuły musimy dźwigać obciążenia, by je pokazać musimy uciąć spożycie kalorii i dodać aeroby, które spalą tłuszcz. Czy tymczasem wszystko jest takie banalne? Tak! Wystarczy chcieć.Chudnięcie, czyli redukcja tłuszczowej tkanki zachodzi w kuchni. To tam możemy skonstruować godny pozazdroszczenia ABS i suchą budowę ciała. Krokiem pierwszym jest ułożenie diety a także smacznego menu, który będzie nam pasować i który pozwoli nam na to, abyśmy się go trzymali. Zależnie od wagi wyjściowej, naszego wieku jak też wielkości tkanki tłuszczowej jest to kilkaset kalorii na ujemnym bilansie, jednakże ogólnie przyjmujemy, że to blisko 500 kcal dziennie na minusie.

Dla ludzi, którzy mają znaczną nadwyżkę - kalorie tniemy przez cały czas utrzymywania diety, dla ludzi z lekką nadwagą - wyłącznie w dni niećwiczebne. Winniśmy przyjmować 4,5 g węglowodanów na każde kilo ciężaru ciała oraz 2,2 gramów białka na każdy kilogram masy ciała. Spożywajmy systematycznie, całość rozbijając na 5 posiłków. Białko warto spożywać w postaci jajek, odżywek białkowych, ryb. Węglowodany to przede wszystkim ryż, makarony, ale także kartofle i chleb - najlepiej razowy. Najbardziej efektywny może być wysiłek aerobowy, np. skakanie na skakance, orbitrek, bieganie.

1 2